דף הבית >> לקוחותינו אומרים עלינו
גיא כהן, מנכ"ל מטליקון
גיא כהן, מנכ"ל מטליקון
יישומים אפקטיביים (הנדי מן לשעבר), נכנסה לפעילות במטליקון טכנולוגיות בע"מ (www.metalicone.com) במרץ 2010. ומאז מלווה צוות החברה בראשות דני מן ואורון גלעד את מטליקון ומנהל בפועל את פעילות הפיתוח של מערכות המידע בחברה.
שלב אחרי שלב, בסבלנות התמדה ונחישות, מלווה הצוות של יישומים-אפקטיביים את בניית תהליכי החברה, התשתיות הארגוניות הנדרשות ויישומם במערכת ה-ERP  של החברה (פריוריטי). זה כולל גם הדרכות עובדים בכל הרמות והטמעת נהלי העבודה בארגון כולו, כולל בחברת הבת בחו"ל.
יישומים-אפקטיביים שיבצה מערכות ניהול נוספות המתממשקות לפריוריטי כ JOBDISPO ו Qlikview, ממשקה מערכות מלאי חיצוניות, ממשקים מול לקוחות וממשקים בין חברתיים לייעול העבודה.
אנשי הצוות של יישומים-אפקטיביים הנם בעלי רקע תפעולי מעורב, שתורם ומסייע גם בייעוץ וליווי בתחומים שמעבר למערכות המידע. דבר אשר מסייע לקידום מקצועי ולליווי של עובדים ומנהלים בחברה בעיקר בתחום שיפור הביצועים.
אני כמנכ"ל לא מתייחס לצוות של יישומים אפקטיביים כאל עוד חברת ייעוץ חיצונית אלא במפורש כשותפה פעילה הלוקחת אחריות על הובלת הפעילות, מתווה דרך,  מטמיעה ומיישמת בשטח לאורך זמן.
יכולתה זו, של חברת יישומים אפקטיביים, מייחדת אותה וגרמה לה להיות חלק בלתי נפרד ומשמעותי בארגון שלנו.
תרומתה העיקרית של "יישומים אפקטיביים" הנה בעובדה שלא ניתן לערער עליה:
מאז החלה הפעילות המשותפת חל שיפור משמעותי, ממש קפיצת מדרגה בכל הקשור בכלי הניהול והבקרה, זרימת התהליכים, שקיפות המידע, איכות וזמינות הנתונים והבקרות על מדדים.
 
כך השתפרה משמעותית יכולת חשובה של מנהלי מטליקון, בדרגים השונים: אנו יכולים לקבל החלטות על-סמך נתוני אמת, לשפר את ביצועי החברה ולא פחות חשוב - יש לנו כתובת להתייעצות, קבלת חלופות ופתרונות לאתגרים תפעוליים ואחרים.
לסיכומו של דבר אני יכול לאמר בלב שלם שזכינו לשותף מקצועי ואמין המחוייב לדרך.

בברכה
גיא כהן
במהלך שנת 2009 עד 2011 ליוותה הנדי מן (כיום יישומים אפקטיביים) את חברת פטרטק בע"מ (www.gasngo.com) ביישום מערך מחשוב שהתבסס על תוכנת פריוריטי.

הנדי מן עסקה לא רק ביישום התוכנה עצמה אלא  בכלל הפעילות הקשורה לארגון המערך התפעולי והמיחשובי של החברה. הנדי מן ליוותה אותנו כאיש צוות מן המניין הנחתה את האנשים כיצד להשתמש במערכת הממחשבת, עסקה בכתיבת והנחיית צוות החברה ביישום נהלי עבודה ושיטת עבודה נכונות. 

עבודתה של הנדי מן קידמה באופן משמעותי את יכולות הייצור והתפעול של החברה כולל מחסנים רכש ולוגיסטיקה. הן בהיבט של ייעול והן בהיבט של איכות הפעילות והמוצר.
להנדי מן ידע וניסיון עצום בתחומים אלו, היא הקדישה מזמנה מעל ומעבר למה שסוכם חוזית.
להנדי מן יכולת התחברות אישית ומקצועית מצוינת לצוותי העבודה השונים למרות מגוון סוגי האנשים מולם עבד.

אין לי ספק שגם בהמשך כשאזדקק לליווי כזה יישומים אפקטיביים תהיה הכתובת המומלצת שלנו!
עוזי פריד, מנהל פעילות ישראל בפטרטק בע"מ 
לפני כשלוש שנים, בהמלצה של קולגה, שכרנו את שירותי החברה. את הנדי מן פגשנו כאשר היינו עדיין סטרטאפ, העובד עם דוחות XL ללא מערכת הנדסית מסודרת, באופרציית ייצור ורכש לא יעילה הפועלת בארץ ובסין, עם מערכת איכות מינימליסטית ולא יעילה. 

בניגוד ליועצים איתם עבדנו עד אז, פעלה הנדי מן כמיישם בשטח וליוותה את כל תהליכי הגדרות הצורך והתהליכים, בנתה עם בעלי התפקיד השונים בחברה את כלל הממשקים והתהליכים, ליוותה בפועל את תהליך היישום וההטמעה של מערכת ה-ERP, אפיון המודולים התאמת התהליכים ויישומם בשטח, תוך שהיא מספקת בקרה צמודה על התהליך והיזון חוזר להנהלה, ליווי ותמיכה גם מעבר למסגרת ההתקשרות בנינו, עזרה במשא ומתן מול ספקים חדשים, עזרה באיתור ספקים, תמיכה בפועל בתהליכי הורדות מחיר, בניית ממשקי מערכת למערך הפיתוח והכספים וליווי תהליכי תקינה וסקירה של מכונים בין לאומיים.

בתהליך יסודי מעמיק ומקצועי, תוך הבנת הצרכים וסדרי העדיפויות, בנועם ובדרך ארץ ובסבלנות אין קץ הביאה הנדי מן את מערך התפעול של החברה לעמוד בקו אחד עם הסטנדרטים המתקדמים ביותר בתעשייה. 

המלצה חמה לכל מי שמאס בעבודות ייעוץ וצריך עזרה אמיתית ופעילה של "יועץ" שיודע לקחת אחריות וליישם.
ניר נפתלי, סמנכ"ל שרשרת אספקה וכיום COO של MDD BEL
ניר נפתלי, סמנכ"ל שרשרת אספקה וכיום COO של MDD BEL
בסביבות יולי 2012 נפלה אצלנו ההחלטה להחליף את מערכת ה ERP בקבוצת החברות שבניהולנו. 
היכרות קודמת שלי עם דני יצרה מיד חיבור עניני ויעיל וצוות העובדים של יישומים אפקטיביים (הנדי מן בשעתו) נכנסו בזריזות לשלב האפיון.

הדרישה שלנו הייתה שחברה חדשה, שהוקמה באותם ימים תעלה לאוויר ישר עם הפריוריטי ונכנסנו ללוח זמנים צפוף ומאתגר.   

תרומתם של אנשי יישומים אפקטיביים הורגשה מיד. במקצועיות וביעילות רבה הם רכזו את הצרכים, אפיינו תהליכים, פתחו את השינויים הנדרשים לרבות ממשקים רבים ומורכבים, בצעו הסבת נתונים ודאגו שהמערכת תעבוד תקין ובזמן.  

העלייה לאוויר בוצעה בתוך 3-4 חודשים ומעבר שאר החברות בוצע ב 1 בינואר 2013.
מאז ועד היום מלווה אותנו הצוות של דני ואורון במסירות ובמקצועיות.
ערן טמיר, מנכ"ל משותף רשף פתרונות הדפסה,
ארטקום טכנולוגיות והפצה, אקספרינט פתרונות הדפסה
brother logo
Xprint logo
PANTUN logo
כחברה המייצרת ומוכרת חומרה נדרשנו להרים מערכת MRP עם הקמת החברה ובתוך זמן קצר.

בהמלצתו ותמיכתם של דני וצוות "יישומים אפקטיביים" התחלנו את הפעילות עם ה- Priority Zoom ולאחר כשנה וחצי שדרגנו מ- Zoom למערכת מסחרית.

תהליך ההגדרות, האפיון וההקמה בשלב הראשוני עם ה- ZOOM ושלב השני עם המערכת המסחרית היה קצר, יעיל וממוקד ועבר בצורה חלקה ללא השפעה על הפעילות הסדירה של החברה.

צוות "יישומים אפקטיביים" סיפק לנו פתרונות יעילים לבעיות תפעוליות, שרשרת אספקה, מלאים וממשקים פיננסים בשלב האפיון, היישום ובפתרון בעיות שוטפות.

מהיום הראשון ובמהלך כל השנתיים האחרונות אנחנו מקבלים תמיכה מידית על כל בעיה שצצה.
 

קובי לוין, ספונדוליס

קובי לוין, ספונדוליס
אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מצויין עם חברת יישומים אפקטיבים בהובלת דני מן בשנתיים האחרונות ומרגישים שותפות אמיתית עם יישומים.
השרות שאנחנו מקבלים הוא בתחום ניהול ופיתוח מערכת ה ERP של החברה (פריוירטי) על כל המשתמע ,בעיקר מתרכזים בפיתוחים של דוחות ותכניות למשתמשים בחברה, ולאחרונה הרחבנו את סל השירותים והתחלנו להשתמש בקליקויו – מערכת ניהול אשר מתממשקת לERP  הוטמעה בחברה בהצלחה ,ומשמשת אותנו כמערכת מסייעת לניהול מידע באופן יעיל וידידותי בתהליכים לוגיסטיים ופינננסיים.
הערך המוסף והיתרון היחסי של יישומים אפקטייביים ביחס לחברות אחרות שעבדנו איתם בעבר, הוא באיכות הפתרון שאנחנו מקבלים.
ההסתכלות היא רחבה ,ומוכוונת לצרכים האמיתיים שלנו.
כל זאת נעשה תוך היכרות מעמיקה של מנהל הפרויקט עם התהליכים בחברה ובשילוב מקצועיות אכפתיות וניסיון יוצאי דופן בתעשייה מאפשרים לנו להנות מפתרון מדויק מאוד ואיכותי.
זה מתחיל באפיון הצורך שמתבצע בשיתוף ,שלב הפיתוח ובסופו של יום ההטמעה וההדרכה ,תמיד מתבצע באופן מקצועי ,בתהליך מובנה ומסודר ולפי לוחות זמנים מוסכמים.
אני מאוד נהנה מההיכרות ומהמעורבות של דני והניהול הקרוב שלו בנקודות מפתח בתהליך וזה יתרון גדול.
ההכוונה של דני את הגורמים השונים ביישומים ואצלנו מונעת בעיות של חוסר הבנה, מקצרת זמנים ונמנעות תופעות שהכרתי בעבר עם חברות אחרות שהתוצר שלהן היה תסכול ואי שביעות רצון מהשרות , היום זה לא קורה..
www.acsmotioncontrol.com
ניר ויסברוד, סמנכ"ל תפעול ACS Motion control
 
צרו קשר:

כתובתנו: רח’ גינוסר 8, גבעת אלה, מיקוד 3657000
טל’:        
0545-201077

דוא”ל:     [email protected]
ERP
CRM
Priority
Business Intelligence) BI)
Point of view
תכנון בקיבולת סופית
פריוריטי תעשייתי, מסחרי וזום
פריוריטי סופטוור
ייצור
תפעול

Point of view BI

ייעול שיפור תהליכים
אפקטיביות תפעולית
לוגיסטיות
CAD
בקרת תצורה
PLM
יישום
הטמעה
בקרה ושליטה
עתיר ניסיון
תשתיות ותהליכי עבודה
יעילות ואפקטיביות
תכנון העבודה ברצפת הייצור

כלי תכנון
קיבולת סופית
תפ"י 
פקודות העבודה
מרכזי העבודה
רצפת הייצור